logo

قوانین و مقررات سایت رسانا تی وی

تمامی محتواهای ارایه شده در سرویس رسانا تی وی در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و قانون تجارت الکترونیک است. سرویس مذکور با نام تجاری "RESANA.TV" ثبت گردیده است و از حق کپی‌رایت برخوردار است.
از تمامی کاربران گرامی سایت رسانا تقاضا می‌‌شود پیش از استفاده از خدمات این سایت، تمامی قوانین ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایند.
انجام و تکمیل مراحل ثبت نام پس از مطالعه این قوانین و مقررات به منزله پذیرش و موافقت کاربر با این قوانین و امضا توافقنامه‌ای بین سایت رسانا و کاربر است و رعایت یکایک مفاد آن الزامی است. لازم به ذکر است در صورت نقض هر یک از مفاد این توافقنامه توسط کاربر ، رسانامجاز است دسترسی کاربر را مسدود نماید.
۱- استفاده از سرویس رسانا هیچگونه حقی اعم از مالکیت محتوای موجود بر روی سایت شامل دوره‌ها و محتوای آموزشی، فروش و انتشار یا پخش عمومی این محتوا برای کاربر ایجاد نمی‌کند
۲- کاربر حق دانلود و ارایه محتوای رسانا به دیگران را ندارد.
۳- محتوای ارایه شده بر روی سایت رسانا با رعایت تمام ملاحظات فنی تهیه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
۴- مدیریت محتوای موجود بر روی سرویس رسانا منحصراً در اختیار رسانا تی‌وی است و رسانامختار است در صورت صلاحدید در محتوا تغییر ایجاد کند و یا دسترسی به بخشی از محتوا را محدود یا مسدود کند.
۵- رسانامی‌تواند در ابتدای محتواهای در حال پخش در وب‌سایت و اپلیکیشن‌های خود، اقدام به نمایش تبلیغات کند. لازم
به ذکر است که کاربر امکان رد کردن بخشی از این تبلیغات را خواهد داشت.
۶- رسانا متعهد می‌شود اطلاعات شخصی کاربران را فقط نزد خود نگه دارد و از افشای آن به هر شخص یا گروه سوم شخص
اجتناب ورزد. تنها در مواردی که به موجب قوانین جمهوری اسلامی ایران و بنا به درخواست رسمی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی ذیصلاح نیاز به ارایه اطلاعات شخصی کاربران باشد، رسانا موظف به همکاری طبق قانون خواهد بود و هیچ مسئولیتی متوجه رسانا نخواهد بود.
۱-۶- هنگام ثبت نام و عضویت در سایت رسانا، متقاضی موظف به ارایه مشخصات فردی خود شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه است. پس از انجام مراحل ثبت نام و تایید نهایی عضویت، پروفایلی برای کاربر تشکیل خواهد شد که کلیه فعالیت‌های کاربر در سایت رسانا اعم از خریداری دوره، دوره‌های مشاهد شده به صورت آنلاین و غیره در آن ثبت می‌شود. کاربر ‌می‌تواند در هر زمان به پروفایل شخصی خود در سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را به جز ایمیل و شماره تلفن همراه ثبت شده در حساب کاربری ویرایش کند.
۷- بدیهی است محیط وب از امنیت کامل برخوردار نیست بنابراین اگر در حین انتقال اطلاعات هر گونه دسترسی توسط افراد یا گروه‌های سوم شخص به اطلاعات کاربر ممکن گردد، هیچ مسئولیتی متوجه رسانا نخواهد بود.
۸- محتوای موجود بر روی رسانا برای مطابقت با قوانین رسانه‌های کشور جمهوری اسلامی ایران بازبینی شده‌اند. ولی اگر در هر صورت مضامینی به نظر کاربر مناسب نمی‌آیند، کاربر می‌بایست نظر خود را به رسانا اعلام نماید. بدیهی است تصمیم‌‌گیری در خصوص ایجاد تغییر در مضامین به موجب قوانین در حیطه اختیارات رسانا است.
۹- کاربر مجاز نیست اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد. در صورتی که کاربر اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد، مسئولیت هر گونه مشکلی که به واسطه این امر رخ دهد به عهده کاربر است.
۱۰- هر کاربر فقط مجاز به ایجاد یک شناسه کاربری ‌‌است.
۱۱- در صورت بروز شرایط اضطراری و خارج از کنترل همچون زلزله، سیل وغیره که قطع سرویس و ارایه خدمات را به همراه داشته باشد، قرارداد فیمابین رسانا تی‌وی و کاربران تا رفع مشکل و وضعیت اضطراری به صورت معلق باقی می‌ماند و پس از بازگشت به شرایط عادی از سر گرفته می‌شود.
۱۲- در تلویزیون رسانا تی وی اشتراک ماهانه یا سالیانه وجود ندارد و کاربر میبایست اقدام به خرید بلیت نماید که شامل بلیت زود هنگام ، بلیت لحظه آخری ، بلیت آفلاین میباشد
۱۳- طبق قوانین سایت رسانا در صورت خرید بلیت اشتباه حداکثر تا 24 ساعت مهلت دارد که نسبت به تعویض بلیت خود اقدام نماید
۱۴- در خصوص هر گونه خرید اشتباه در رسانا، تمامی ضرر زیان‌ها به عهده کاربر ‌‌است و هزینه بلیت خریداری شده از سوی کاربر به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و هیچ مسئولیتی در قبال بازگرداندن وجه دریافت شده، متوجه رسانا نخواهد بود.
۱۵- هر کاربر رسانا امکان نمایش تنها دو پخش همزمان خواهد داشت، بطور مثال لپ تاب و گوشی همراه
۱۶- مشاهده تمامی محتوای موجود در سایت رسانا از طریق IPهای داخل ایران و خارج از ایران نیز امکانپذیر خواهد بود
۱۷- خدمات ارایه شده در رسانا، دارای مجوز‌های لازم از مراجع مربوط بوده و هرگونه بهره‌برداری و سوءاستفاده از محتوای رسانا، پیگرد قانونی دارد.
۱۸- رسانامی‌تواند، بدون اطلاع قبلی شرایط استفاده را تغییر دهد و استفاده از سرویس رسانا به معنی قبول شرایط جدید خواهد بود بود.
۱۹- امکان استفاده همزمان از دو کد تخفیف وجود ندارد و کاربر می‌تواند برای خرید بلیت خود تنها از یک کد تخفیف استفاده کند.
قوانین مربوط به مشاهده آفلاین برنامه ها در تبلت ،تلفن همراه (ویندوز ،اندروید ، آیفون ):
• امکان دانلود هیچ یک از برنامه های آموزشی رسانا وجود ندارد و کاربر میتواند در مدت زمان تعیینشده که در قسمت مربوط به هر برنامه مشخص شده است برنامه مورد نظر خود را مشاهده نماید .
• به منظور تماشای آفلاین برنامه ها ، کاربر نیاز به خرید بلیت آفلاین دارد ، چنانچه مدت زمان خرید بلیت به پایان رسیده باشد، می‌بایست مجددا بلیت خود را خریداری نماید
• کلیه برنامه های آفلاین قابلیت تعامل(چت وغیره) با استاد ،مدرس یا کارشناس برنامه را نخواهد داشت
• قبل از خرید برنامه کاربر میبایست از طریق قسمت داخل برنامه مورد علاقه خود نسبت به آنلاین یا آفلاین بودن دوره دقت نماید و رسانا مسئولیتی در خصوص اشتباه در خرید بلیت آنلاین یا آفلاین نخواهد داشت
قوانین بخش "اکران آنلاین برنامه ها :" (ورکشاپ ، وبینار ، دوره )
• مدت اکران هر برنامه متغیر و در صفحه مربوط به آن برنامه قابل مشاهده است. در برنامه های آنلاین امکان گفتگو وتعامل با استاد ، مدرس برنامه وجود دارد
• مدت زمان دسترسی به برنامه های خریداری شده در هربرنامه مشخص خواهد بود
• هزینه‌ی خرید بلیت آنلاین برنامه های رسانا، در صفحه مربوط به هر برنامه قابل مشاهده است.
• امکان دانلود برنامه وجود نخواهد داشت.
• در صورت وجود هر گونه سوال و یا بروز هر مشکلی می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 19 بعدظهر در تماس باشید. تلفن تماس: 021-284296 ایمیل: support@resana.tv
توافقنامه حاضر که به تایید سایت رسانا و کاربر می‌رسد، از قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌کند.

ارتباط با رسانا تی‌وی

تلفن مشترکین : 91035067-021
تلفن پشتیبانی : 22410192-021
تلفن شکایات : 22410466-021
resana-logo
logo-samandehi enamad etehadie
shahid-beheshti sapra nashr
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به رسانا تی وی است. © 1402